سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جربان رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان گروه اول (سید A) قهرمانی کشور با شرکت تیم های گلستان ، تهران ، فارس و هرمزگان که روز گذشته در اصفهان به اتمام رسید، تیم گیلان با صعود از گروه خود در نهایت مقام چهارم کشور را به خود اختصاص داد.
محمد رفیعی افزود: تیم بسکتبال نوجوانان گیلان در این مسابقات با نتیجه 54 بر 37 برابر گلستان ، با نتیجه 51 بر 46 برابر تیم قدرتمند فارس و با نتیجه 69 بر 42 مقابل تیم هرمزگان به برتری رسید و فقط برابر تهران مغلوب و به همراه این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال نوجوانان گیلان در مرحله نیمه نهایی مغلوب تیم قدرتمند اصفهان میزبان این دوره از رقابت ها شد و برای کسب مقام سوم در دیدار رده بندی برابر تیم توابع تهران قرار گرفت و با شکست برابر این حریف قدرتمند، در نهایت مقام چهارم کشور را کسب کرد.
رفیعی یادآور شد: پیش از این نیز تیم بسکتبال دختران جوان گیلان در رقابت های گروه دوم (سید B) این رقابت ها با کسب مقام چهارم گروه خود، سهمیه اش را در این رقابت ها حفظ کرد.
وی اضافه کرد: به غیر از تیم های بسکتبال نوجوانان پسر و جوانان دختر گیلان ، 9 تیم دیگر از این استان در رقابت های بسکتبال رده های سنی مختلف قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.