به گزارش خبرنگار ایرنا با انجام هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه های استان گیلان که عصر سه شنبه برگزار شد ، تیم های فراز لاهیجان و سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در صدر این مسابقات قرار گرفتند.
بر این اساس و در جریان بازی های انجام شده ، تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود در رشت به مصاف وحدت ماسال رفت که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام و شهرداری رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری رشت در یک بازی برتر و یکطرفه با چهار گل شهرداری خمام را مغلوب کرد.
اما در پرگل ترین بازی هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، تیم فوتبال اتحاد آبکنار انزلی با نتیجه سه بر 2 برابر الماس اسالم تالش به برتری رسید.
در حساس ترین دیدار هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان گیلان ، تیم های فراز لاهیجان و دخانیات رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت 2 تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
طبق برنامه اعلام شده در تنها باقی مانده هفته سوم این مسابقات نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و پرسپولیس رشت به مصاف هم خواهند رفت و تیم خزر لنگرود نیز در این هفته استراحت دارد.
در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه های استان گیلان و تا پابان هفته سوم ، تیم های فراز لاهیجان و سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز صدرنشین هستند ، تیم شهرداری رشت نیز با کسب شش امتیاز در تعقیب صدرنشینان است.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان، 11 تیم از شهرهای مختلف این استان به صورت دوره ای در یک گروه، به طور رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.