رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: دیدارهای هفته پنجم تا هفتم و مراسم اختتامیه لیگ تکواندو منطقه یک خردسالان پسر در تبریز برگزار شد و در نهایت تیم گیلان موفق شد مقام قهرمانی را کسب کرده و روی سکوی اول قرار گیرد.
محسن سترگی افزود: در رقابت های این منطقه 131 تکواندوکار از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان در قالب هشت تیم هیات تکواندو کلانشهر تبریز، تکنیک سهند، هیات تکواندو خوی، باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دادگستری ارومیه، هیات تکواندو استان اردبیل، هیات تکواندو استان زنجان، هیات تکواندو شهرستان ابهر و هیات تکواندو استان گیلان با هم رقابت کردند.
وی ادامه داد: در پایان این دوره از رقابت ها، تیم هیات تکواندو گیلان با درخشش تکواندوکاران خردسال خود با کسب 23 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، هیات تکواندو استان زنجان با 18 امتیاز نایب قهرمان شد و باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دادگستری ارومیه با 13 امتیاز سکوی سومی را بدست آورد.
به گفته سترگی ، در جریان این مسابقات و در طول برگزاری رقابت های تکواندو خردسالان پسر منطقه یک کشور، تیم گیلان از هفت مسابقه خود، به هفت پیروزی متوالی دست یافت و تمامی حریفانش را مغلوب کرد.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: بر این اساس تکواندوکاران پسر خردسال گیلان در این مسابقات، 55 پیروزی انفرادی و فقط 15 شکست انفرادی کسب کردند تا در نهایت با هفت پیروزی تیمی و بدون شکست ، با 23 امتیاز مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند.
وی یادآور شد: تیم تکواندو خردسالان پسر استان گیلان با کسب عنوان نخست این رقابت ها ، جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات تکواندو خردسالان پسر کشور را کسب کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.