به گزارش روز شنبه ایرنا، حمید آقاجانی در جمع مدیران مدارس شهرستان املش گفت: پنجاه هزار دانش آموز دختر و پسر در 765 مدرسه غیردولتی گیلان در مقاطع مختلف، مشغول به تحصیل هستند که در جشنواره ها و المپیادها از جمله خوارزمی، نوجوان سالم، خوارزمی بسیاری از عناوین برتر را از آن خود می کنند.
وی یاداور شد: تشکیل شورای نظارت بر مدارس غیردولتی از یک سال و اندی قبل به شهرستان ها و نواحی واگذار شده تا بر عملکرد و فعالیت های این مدارس نظارت دقیق تر و بیشتری اعمال و حمایت های بیشتری صورت گیرد.
آقاجانی خاطرنشان کرد: بکارگیری هرنیروی انسانی با هر سمتی در مدارس غیردولتی باید پس از تأیید گزینش استان صورت گیرد و از سال تحصیلی آینده تمامی معلمان ابتدایی مشغول به تدریس در مدارس غیردولتی باید دوره های ضمن خدمت از جمله بدو خدمت، روش تدریس، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را با موفقیت سپری کنند.
در پایان از دو خبرنگار فعال در حوزه تعلیم و تربیت و پنج مدیر مدارس برتر در اجرای پروژه مهر شهرستان املش افروز صوفی مدیر مدرسه سرای دانش، رقیه آجامی مدیر مدرسه شهید پاهکیده2 املش، حسن حسن نیا مدیر شهید کشوری هلوسرا، نادرآجامی مدیرمجتمع شهید اندرزگو سورکوه و مهتاب میرزائی مدیر مدرسه پروین اعتصامی املش با اهداء لوح و هدیه تجلیل شدند.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
7291/6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.