به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز یکشنبه در آستانه 17 مرداد ماه روز خبرنگار در نشست با خبرنگاران در فرمانداری آستارا افزود: خبرنگاران در کنار پوشش عادی اخبار، به پدیده های پیرامون خود نگاه تحلیلی داشته باشند و مسئولان را در برطرف ساختن مشکلات کمک کنند.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید برای هموار ساختن مسیر توسعه و آبادانی کشور تلاش می کند و خبرنگاران باید با دقت در تهیه اخبار، اخلاق مداری و توجه به رسالت خبرنگاری با روند توسعه همراه باشند.
رنجکش ادامه داد: مطالبه گری رسانه ها و شهروندان از مسئولان، ضرورت دارد و اگر شهروندان حساسیت بیشتری به محیط اطراف خود داشته باشند، پاسخگویی مسئولان هم بیشتر خواهد شد.
فرماندار آستارا گفت: با وجود تعویق اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار مصوب ساخت شناگاه در ساحل آستارا، مرحله نخست شناگاه بانوان در این شهرستان با تکیه بر منابع داخلی و مدیریت بدون پول اجرا شد و با اختصاص اعتبار مصوب، تکمیل خواهد شد.
وی افزود: توسعه زیرساخت های گردشگری نظیر راه آبشار لاتون در دستور کار فرمانداری آستارا قرار دارد و با توجه به موقعیت مرزی این شهرستان، آینده روشنی برای آن متصور هستیم.
17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی در حمله گروهک تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان در سال 1377 به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و علاوه بر فعالیت 9 نشریه محلی و نمایندگی شش خبرگزاری، دفترهای صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی در آن فعال است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.