رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت روز یکشنبه درباره برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: ایمنی شهر، بافت فرسوده، کسب و کار شهری، نظم و انضباط شهری، زیبایی و گردشگری شهری، آپارتمان نشینی، تکدی گری، سد معبر، حمل و نقل و ترافیک، شهر دوستار کودک و شهر مطالعه و فرهنگ از موضوعات این جشنواره است.
علیرضا حسنی با بیان اینکه شرکت همه عکاسان در این جشنواره آزاد است، افزود: آثار ارسالی فقط به صورت تک عکس پذیرفته می شود و هر عکاس می تواند با ارسال 2 عکس در هر یک از موضوعات در جشنواره شرکت کند.
وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره بایستی عکس ها را به صورت لوح فشرده به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، بخش آموزش شهروندی ارائه دهند.
حسنی مهلت شرکت در این جشنواره را تا 15 شهریور عنوان و خاطرنشان کرد: عکس های برگزیده به صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و برای آنها ، گواهی شرکت در نمایشگاه ها نیز صادر می شود. .
وی درباره جوایز برگزیدگان بیان داشت: به نفر اول تندیس جشنواره و بن جشنواره به مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره و بن جشنواره به مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره و بن جشنواره به مبلغ 2 میلیون ریال اهدا می شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال عکس ها می توانند با شماره تلفن 01333264304 تماس بگیرند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.