رئیس هیات وزنه‌برداری استان عصر شنبه در این خصوص در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان اولین دوره مسابقات وزنه برداری بانوان کشور که در مشهد مقدس جریان داشت، تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان موفق شد مقام نخست تیمی کشور را کسب کند.
اصغر ابراهیمی افزود: بانوان وزنه بردار شایسته استان با کسب 468 امتیاز تیمی و تصاحب یک مدال طلا و 2 مدال نقره، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را در رده سنی بزرگسالان به خود اختصاص داد و مریم رضی زاده وزنه بردار شایسته گیلانی و ستاره این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در وزن 48 کیوگرم موفق به کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره شد.
وی بیان کرد: این وزنه بردار جوان و شایسته گیلانی در رده سنی جوانان نیز در همین وزن به مصاف رقبای خود رفت و توانست هر سه مدال طلای این دسته را ( یک ضرب ، دوضرب و مجموع) تصاحب کند.
رئیس هیات وزنه برداری گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار رقابت های وزنه برداری بانوان کشور برگزار شد، خوشبختانه وزنه بردارن گیلانی خوش درخشیدند و گرچه در رده تیمی جوانان مقام کسب نکردند، اما در رده بزرگسالان روی سکوی قهرمانی کشور قرار گرفتند.
در اولین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور زبده ترین وزنه برداران سراسر کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان از دهم مرداد ماه در مشهد مقدس با هم به رقابت پرداختند.
علاوه بر مریم رضی زاده که شش مدال در این مسابقات کسب کرد، ساقی سپاسگذار در وزن 58 کیلوگرم ، زهرا کشاف در وزن 58 کیلوگرم ، کیمیا زرساز و سعیده خورا در وزن 63 کیلوگرم ، محدثه شمسی در وزن 69 کیلوگرم ، مهسا کاظمی در وزن 75 کیلوگرم و محدثه دادی در وزن 90+ کیلوگرم از گیلان در این رقابت ها حضور داشتند.
همچنین معصومه امانی به عنوان سرمربی و سهیلا احمدزاده به عنوان سرپرست تیم وزنه برداری بانوان گیلان را در این دوره از مسابقات همراهی می کردند، زهرا جمالی و سیده معصومه صانع‌بخش حق‌دوست نیز از این استان به عنوان داور در رقابت های وزنه برداری بانوان کشور حضور داشتند.
728572007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.