به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که جمعه شب از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه 6 بر یک سپیدرود رشت را شکست داد.
این مسابقه با برتری نسبی تیم سپاهان آغاز و این تیم در همان دقایق اول به گل برتری دست یافت و سانتر سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان به طور مستقیم وارد دروازه سپیدرود رشت شد؛ پس از به ثمر رسیدن این گل ، باز این سپاهان بود که بر بازی تسلط داشت و موفق شد در دقیقه 23 توسط ساسان انصاری به گل دوم دست یابد و همین بازیکن در دقیقه 27 نیز موفق شد دومین گل خود و سومین گل تیم سپاهان را به ثمر برساند.
اما این پایان کار نیمه اول نبود و تیم سپاهان اصفهان در دقیقه 39 توسط مهرداد محمدی به گل چهارم رسید که این گل حاشیه های زیادی ایجاد کرد و باعث اخراج خداداد عزیزی سرمربی تیم سپیدرود رشت شد.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، کادر فنی تیم سپیدرود اعتقاد داشتند که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید و به همین دلیل اعتراض شدیدی انجام دادند که این امر باعث شد سهیل حق شناس کمک مربی و خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود از روی نیمکت اخراج شوند.
در نیمه دوم نیز تیم سپاهان با روحیه مناسبی به بازی ادامه داد و در نقطه مقابل سپیدرود متزلزل و بی روحیه بازی را دنبال کردند و بر این منوال، سپاهان در دقایق 53 و 64 به ترتیب توسط سجاد شهباززاده و محمد ایران پوریان به گل های پنجم و ششم خود رسید.
پس از این گل تا حدی تیم سپاهان عقب کشید و این کار تاکتیکی سپاهان باعث شد تا سپیدرود چند حمله ای روی دروازه میهمان اصفهانی انجام دهد که در یکی از حملات مدافعان سپاهان بر روی بازیکن سپیدرود مرتکب خاطی پنالتی شدند و حسین ابراهیمی کاپیتان سپیدرود در این بازی موفق شد تنها گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
کوروش ملکی، حسین کعبی، امید سام کن، میثم تهیدست، محسن ایران نژاد (از دقیقه 30 رضا معقولی)، میثم فردوسی (از دقیقه 60 محمدرضا خرسندنیا)، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، میلاد قربانزاده، پویا نزهتی، امین منوچهری (از دقیقه 70 محمد لطفی) ترکیب تیم سپیدرود را دراین مسابقه تشکیل می دادند.
همچنین تیم فوتبال سپاهان با ترکیب پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، عزت اله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، سجاد شهباز زاده، محمد کریمی، مهرداد محمدی (از دقیقه 61 بختیار رحمانی)، کی‌روش استنلی (از دقیقه 69 رضا دهقانی)، ساسان انصاری (از دقیقه 80 جسین پاپی) مقابل سپیدرود قرار گرفت.
قضاوت این مسابقه را محمدحسین زاهدی فرد با کمک های یعقوب حجتی و علی اکبر عظیم پور بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، محمد نزهتی و محمدرضا خرسندنیا از سپیدرود رشت و مهرداد محمدی و سعید آقایی از سپاهان اصفهان کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول این رقابت ها نیز در تهران با نتیجه سه بر صفر مغلوب سایپا شده بود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.