سرهنگ محمود قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی متهم 36 ساله‌ای که به اتهام سرقت 170 میلیون ریال وجه نقد، سرقت خودرو، حمل و نگهداری سلاح گرم، شرارت و زورگیری تحت تعقیب بود را دستگیر کنند.
وی افزود: در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری متهم،ماموران پلیس شهرستان با تشکیل اکیپ ویژه و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند ولی به محض اطلاع از حضور ماموران او با یک دستگاه خودوروی سواری بنز اقدام به فرار کرد.
وی خاطرنشان کرد: ماموران در تعقیب متهم پس از رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت چرخ خودرو کرده که با وجود اصابت گلوله به چرخ خودرو، متهم کماکان به فرار خود ادامه داد.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهم پس از تعویض خودروی خود با یک دستگاه تاکسی اقدام به فرار کرد، یادآورشد: در نهایت این فرد که در شالیزار‌های اطراف لنگرود مخفی شده بود با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: این عملیات تعقیب و گریز هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت و متهم سالم دستگیر شد.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.