رئیس هیات ژیمناستیک استان گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون ژیمناستیک ، چهار ورزشکار زبده این رشته در رده سنی جوانان به هشتمین مرحله اردوی آمادگی دعوت شدند که آرمین وطن خواه ملی پوش گیلانی نیز جزء دعوت شدگان است.
کیانوش سقراطی افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز چهارشنبه هفته جاری سوم مرداد ماه در هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک جوانان که در تهران برپا می شود، حضور یابند.
وی گفت: همچنین سینا زارع یکی از مربیان ارزشمند ژیمناستیک گیلان و مربی وطن خواه نیز، از سوی فدراسیون به عنوان مربی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان دعوت شد.
وی ادامه داد: هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان ایران تا روز 12 مرداد ماه جاری زیر نظر کادر فنی این تیم، در خانه ژیمناستیک شهید آذری تهران ادامه خواهد یافت.
رئیس هیات ژیمناستیک گیلان بیان کرد: تیم ملی ژیمناستیک هنری جوانان برای حضور در بازی های المپیک آرژانتین مهرماه سال جاری در بوئنوس آیرس آماده می شود.
سقراطی خاطرنشان کرد: از بین ورزشکاران حاضر در این مرحله از اردو ، یک ورزشکار به عنوان نماینده ایران در بازی های المپیک انتخاب می شود که امیدواریم وطن خواه با درخشش در این اردو، بتواند به عنوان نماینده ایران انتخاب و در بازی های المپیک آرژانتین حضور یابد.
آرمین وطن خواه سال گذشته در رقابت های ژیمناستیک هنری جهان در اسلوونی در رده سنی جوانان، توانست مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کند که این اولین مدال طلای جهانی تاریخ ژیمناستیک ایران و گیلان بود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.