گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به ایرنا حاکیست؛ با مشارکت معاونت غذا و دارو این دانشگاه و دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری، سازمان اموال تملیکی، نمایندگان نیروی انتظامی و دادستانی گیلان، این میزان کالای قاچاق و غیرمجاز به ارزش اقتصادی 232 میلیون تومان کالای غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیرمجاز توقیف و امحاء شده است.
همپنین معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و استراتژی های سازمان غذا و دارو و دانشگاه، در اولین گام با تشکیل واحد مبارزه با قاچاق فرآورده های سلامت محور ( غذا، دارو، بهداشتی و تجهیزات پزشکی ) توانسته فعالیت های موثری در زمینه عرضه و قاچاق کالاهای سلامت محور داشته باشد.
*دفتر کار دندانساز تجربی در شهرستان رضوانشهر پلمپ شد
به همت تیم نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، دفتر کار یک دندانساز تجربی که بدون مجوز و عدم رعایت موازین بهداشتی به معاینه و درمان بیماران در شهرستان رضوانشهر اقدام می کرد، پلمپ شد.
*هفتمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری تخصصی دندانپزشکی در رشت برگزار شد
هفتمین دوره آزمون ارتقاء دستیاری تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با شرکت 21 نفر از دانشجویان تخصصی دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
*آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری در رشت برگزار شد
اولین دوره آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری ورودی مهر ماه 93 در مرکز مهارت های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار شد. بر اساس این آزمون که در هشت ایستگاه بر مبنای سر فصل های ضروری و بایدهای کوریکلوم آموزش پرستاری طراحی شده بود، مهارت های علمی، استدلالی، ارتباطی و اخلاقی دانشجویان پرستاری مورد ارزشیابی قرار گرفت.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.