به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سالاری روز شنبه در مراسم تجلیل از سعید عزت اللهی بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال کشورمان در رشت اظهار داشت: خوشبختانه علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی 2 بازیکن گیلانی که با تیم ملی فوتبال در جام جهانی حضور داشتند؛ علاوه بر تحسین بخش بودن در حوزه امور فنی، در مسائل اخلاقی هم زبانزد هستند.
وی افزود: امیدوارم که این 2 بازیکن سال ها در تیم ملی فوتبال ایران بدرخشند و همچنین بازیکنان شایسته دیگری از گیلان به تیم های ملی اضافه شوند.
استاندار گیلان به حمایت از فوتبال اشاره و بیان کرد: در مدیریت فوتبال دخالت نمی کنیم و فقط در مسائلی که مربوط به ما می شود، پشتیبانی خواهیم کرد و در این راستا، تمام سعی خود را انجام می دهیم.
سالاری با اشاره به وضعیت ورزش گیلان و همچنین بندرانزلی گفت: انزلی از لحاظ موقعیت سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ... تاثیر و جایگاه مهمی در استان دارد و در این راستا، تیم ملوان انزلی هم جایگاه ویژه ای در این شهر دارد و اکثر قریب به اتفاق مردم انزلی، به این تیم عشق می ورزند.
وی به راه اندازی یک هزار زمین فوتبال و مینی فوتبال در روستاهای گیلان نیز اشاره کرد و گفت: در بخش ورزش همگانی و در روستاهایی که بالای 600 نفر جمعیت دارند، زمین های فوتبال و مینی فوتبال راه اندازی می شود و در بخش فوتبال حرفه ای هم از راه اندازی آکادمی فوتبال حمایت می کنیم.
سالاری افزود: با کمک بازیکنانی همچون عزت اللهی، انتظار داریم که آکادمی های فوتبال در گیلان راه اندازی شود و با راه اندازی این آکادمی ها، می توان در گردشگری ورزشی نیز فعال شد.
وی یادآور شد: قرار بود مجموعه ورزشی بزرگی در لاهیجان و در رشته های مختلف راه اندازی شود که نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد اما اگر چنین مجموعه ای راه اندازی شود، از این گونه طرح ها حمایت می کنیم چون علاوه بر برپایی اردوی تیم های ملی در این مجموعه ها و مکان ها ، می توانیم میزبان اردوهای باشگاه های مختلف نیز باشیم که این امر ، اشتغال آفرین خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه استاندار گیلان برای مسائل ورزشی اهمیت خاصی قائل است و از ورزش حمایت می کند.
مریم بخشی اظهار داشت: خوشبختانه از گیلان 2 بازیکن در تیم ملی فوتبال در جام جهانی حضور یافته و افتخارآفرینی کردند.
وی ادامه داد: بندرانزلی ورزشکاران زیادی را به جامعه فوتبال و سایر رشته های ورزشی گیلان و کشور معرفی کرده که عزت اللهی یکی از این قهرمانان است و وضعیت ورزش بندرانزلی از لحاظ تعداد ورزشکار و قهرمانان ورزشی، به گونه ای است که این شهر را باید با اکثر استان های کشور مقایسه کرد.
سعید عزت اللهی بازیکن اهل شهرستان بندرانزلی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز گفت: از مسئولان ورزش و به خصوص از استاندار گیلان تشکر می کنم که به بازیکنان اهمیت می دهند و چنین مراسم هایی را برپا می کنند.
وی افزود: بندرانزلی سرشار از استعدادهای ورزشی است و ورزشکاران زبده ای نیز دارد که امیدوارم شرایط مهیا شود تا کودکان و نوجوانان این شهر بتوانند بیشتر لیاقت و استعداد خود را نشان دهند.
در پایان این مراسم سعید عزت اللهی پیراهن تیم ملی خود را به استاندار گیلان هدیه داد و همچنین از سوی استانداری ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال این استان هدایایی به این بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال اهداء شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.