مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرتضی حیدری کاپیتان فصل گذشته تیم نفت و گاز گچساران با امضای قراردادی ، به تیم داماش گیلان پیوست.
میثم محبوب افزود: حیدری در پست مهاجم و هافبک نفوذی بازی می کند که فصل گذشته برای تیمش 9 گل به ثمر رسانده بود و امیدواریم که بتواند در رقابت های فصل جاری در خط حمله داماش موفقیت بیشتری داشته باشد.
وی گفت: همچنین صادق رضایی و سعید باقرپسند مهاجمان فصل گذشته داماش گیلان پس از توافق با مسئولان این تیم ، برای یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کردند و در جمع مردان لاجوردی پوش باقی ماندند.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ادامه داد: همچنین از جمع بازیکنان سهمیه ای داماش عرفان گودرز قلعه نوعی، امیرحسین خادم دهقان، علیرضا توکلی و محمدحسین جهاندیده برای سه فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده اند.
به گزارش ایرنا پیش از این نیز سامان نورمحمدی هافبک فصل گذشته سردار بوکان، جابر نصیری و عباس کندل 2 بازیکن دیگر تیم فوتبال سردار بوکان و مجید خدابنده‌لو بازیکن فصل گذشته تیم شاهین شهرداری بوشهر به تیم داماش گیلان پیوسته بودند. همچنین محمد مختاری ، آرمین منفرد دوست، کنعان طاهرنژاد ، میثم میرپسنده و سعید طالبی بازیکنان فصل گذشته این تیم قرارداد خود را با داماش تمدید کرده اند.
سیامک فراهانی به عنوان سرمربی، تیم فوتبال داماش را در رقابت های لیگ دسته دوم هدایت می کند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.