مالک باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از انتخاب و انتصاب نظرمحمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، اقدام به جذب بازیکنان موردنظر کردیم که در این راستا، محمد حسین پور و هادی خیری با قراردادی یکساله به سپیدرود پیوستند.
جواد تن زاده افزود: هادی خیری مدافع هافبک فصل گذشته خونه به خونه مازندران سابقه حضور در تیم های پاس همدان و سیاه جامگان مشهد را در کارنامه ورزشی خود دارد و محمد حسین پور هافبک فصل گذشته اکسین البرز نیز سابقه حضور در لیگ برتر با تیم راه آهن تهران را دارد و در تیم جوانان استقلال تهران و همچنین تیم ملی امید بازی کرده است.
وی همچنین از پیوستن 2 بازیکن تیم امید سپیدرود رشت به تیم بزرگسالان خبر داد و خاطرنشان کرد: آرین امیدی و حسین امینی بازیکنان تیم فوتبال امید سپیدرود رشت با امضای قراردادی، به تیم بزرگسالان این تیم اضافه شدند.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز علیرضا عزتی کرامت کاپیتان نفت تهران، ایوب کلانتری هافبک مطرح تیم فوتبال سایپا تهران، میلاد تولایی دروازبان فصل گذشته استقلال جنوب تهران، کورش ملکی دروازبان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز و محمد شادکام مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان به تیم سپیدرود رشت پیوسته بودند.
جذب این بازیکنان از سوی جواد تن زاده در حالیست که محمد نوین که تا قبل از اعلام رای شعبه ششم دادگاه عمومی رشت مالک باشگاه سپیدرود بود؛ علاوه بر انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی، همچنان بازیکنان جدیدی را جذب و با آنان قرارداد می بندد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.