سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: با حضور محمد نوین مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت، پنج بازیکن فصل قبل این تیم در دفتر باشگاه حضور یافته و قرارداد خود را تمدید کردند.
افشین ناظمی افزود: بر این اساس محمدرضا مهدوی هافبک باسابقه تیم فوتبال سپیدرود رشت در دفتر این باشگاه حضور یافت و قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با تیم سرخ پوشان رشت تمدید کرد همچنین حسین ابراهیمی هافبک تکنیکی سپیدرود در دفتر باشگاه حضور یافت و این بازیکن نیز قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
وی بیان کرد: میثم فردوسی و میثم تهیدست 2 بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در محل دفتر باشگاه سپیدرود حضور یافته و قرارداد خود را تمدید کردند؛ میعاد یزدانی بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت که دو فصل قبل در استقلال تهران حضور داشت، دیگر بازیکنی بود که در دفتر باشگاه حاضر شد و قرارداد خود را با سپیدرود به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
ناظمی در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: مالک جدید باشگاه با چند گزینه برای سرمربیگری این تیم وارد مذاکره شده و امیدواریم که هرچه زودتر سرمربی جدید انتخاب شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.