قربانعلی الماس خاله روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، اولیاء نسبت به ثبت نام فرزندان خود در مدارس فوتبال اقدام می کنند.
وی افزود: براین اساس و برای جلوگیری از اتفاقات پیش بینی نشده، از خانواده ها درخواست داریم تا در مدارس فوتبالی که دارای مجوز هستند نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: در همین راستا، هیات فوتبال گیلان طی نامه ای به ادارات ورزش و جوانان و همچنین هیات های فوتبال شهرستانها نسبت به فعالیت مدارس فوتبال غیرمجاز هشدار داد و خواستار ساماندهی مدارس فوتبال شد.
وی بیان کرد: در همین رابطه و طی تصمیمات گرفته شده، از شهرستان ها خواسته شده تا فعالیت مدارسی که تاکنون مجوز سال 98-97 را دریافت نکرده، جلوگیری شود و در صورت فعالیت نام موسس، مربیان را هرچه سریع تر به ادارات ورزش شهرستانها و حراست اعلام و رونوشت به هیات فوتبال استان ارسال شود.
رئیس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: بازدید از مدارس دارای مجوز به صورت محسوس یا نامحسوس نیز از 15 تیرماه آغاز می شود و در مدارس فوتبال باید زمین ورزشی مناسب، لباس یک رنگ، تفکیک شرایط سنی، بکارگیری مربیان دارای کارت مربیگری، توپ ، کاور ، وجود داشته و بودن پزشکیار نیز الزامی می باشد.
الماس خاله خاطرنشان کرد: همچنین پس از بازدید و برطرف نشدن اشکالات، مراتب به هیات فوتبال استان اعلام تا از سال آینده از فعالیت آنها جلوگیری شود.
وی افزود: همچنین با همکاری شهرداری ها از تبلیغات مدارس فاقد مجوز در سطح شهر جلوگیری می شود و با نصب بنر یا اطلاع رسانی به هرطریق ممکن، اسامی مدارس دارای مجوز جهت اطلاع به خانواده های علاقمند به ثبت نام در رشته فوتبال اعلام خواهد شد و مدارک های شامل عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد و سایر موارد از مربیان دارای مدرک مربیگری، تدارکات، مسئولان مدرسه نیز الزامی می باشد.
وی در ادامه گفت: هم اینک حدود 40 مدرسه فوتبال دارای مجوز در گیلان فعالیت دارند که این تعداد طی فصل جاری به حدود 80 مدرسه افزایش خواهد یافت.
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.