به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار اصغر شکراللهی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته انزلی اظهار کرد: دشمنان نظام استراتژی های بلند مدتی برای جمهوری اسلامی طراحی کرده اند و راه اندازی جنگ بین اهل تسنن و تشیع با روی کار آوردن داعش ، یکی از این دسیسه ها بود.
وی با بیان اینکه حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با ظالمان به عنوان الگویی با تاسی از قرآن کریم است تاکید کرد: امروز شرایط فلسطین به گونه ای است که علاوه بر تایید مظلومیت مردم آنان توسط مردان و زنان کشورهای اسلامی، موجبات صف آرایی آزادیخواهان جهان را در برابر استکبار جهانی فراهم کرده است.
سردار شکراللهی با اشاره به ناکامی آمریکا در دستیابی به اهداف شومش در منطقه تاکید کرد: آمریکایی ها معتقدند که امروز دوران آرمان خواهی به پایان رسیده و در روابط بین الملل جایگاهی ندارد در حالی که این کار عوام فریبی است.
وی تصریح کرد: تداوم حمایت از ملت فلسطین تا آزادی قدس شریف همواره هدف اصلی ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

**نفس های رژیم غاصب صهیونیستی به شماره افتاده است
امام جمعه بندرانزلی نیز گفت: به برکت جمهوری اسلامی، خط مقاومت خود را به مرزهای رژیم غاصب رسانده و شاهد آنیم که این روزها نفس های رژیم غاصب صهیونیستی به شماره افتاده است.
حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین هوشیاری مردم و بصیرت مسئولان و آگاهی امت اسلامی را لازمه خنثی سازی توطئه دشمنان دانست و افزود: ملت ما باید با کمک همدیگر و با اعتقاد و ثبات قدم برای پیشبرد اهداف انقلاب گام بردارد.
وی خاطر نشان کرد: مسلمانان جهان می دانند که مساله اصلی در اسلام فلسطین است و همه با هم تلاش می کنند که مسیر تحقق پیروزی خط مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را مقتدرانه پیش ببرند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.