حمید کامران زاده روز دوشنبه در گفت گو با ایرنا اظهار داشت: از این مبلغ جمع آوری شده، 13 میلیون تومان به صورت نقدی، یک میلیون و 900 هزار تومان چک و 45 میلیون و 500 هزار تومان وعده بوده است.
وی تصریح کرد: همزمان با جشن گلریزان از سوی ستاد دیه؛ جشن های گلریزان دیگری نیز همچون پویش مهربانی با عنوان جای مادران در زندان نیست با همکاری اداره کل بانوان و خانواده استانداری گیلان در قالب واریز به سامانه برای 26 زندانی بانو و یا از سوی فرمانداری و بخشداری های شش گانه شهرستان رشت جشن گلریزان در این شهر و بخش های آن برای زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان برگزار می شود.
کامران زاده گفت: در همین راستا، در برنامه ای که از سوی فرمانداری رشت و بخشداری لشت نشاء برگزار شده ؛ تا کنون 31 میلیون تومان برای زندانیان جرائم غیر عمد این شهرستان جمع آوری شده است.
وی یادآور شد: در جشن گلریزان سال گذشته در گیلان؛ تعهدات خیران و نیکوکاران در قالب نقد، چک و وعده یک میلیارد و 400 میلیون تومان بود که 750 میلیون تومان آن تحقق یافت و با این کمک خیران، 282 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان آزاد شدند.
وی گفت: در حال حاضر 850 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، در زندان های استان بسر می برند و برای بازگشت به آغوش خانواده هایشان، در انتظار کمک های خیران هستند.
مدیرعامل ستاد دیه گیلان میزان محکومیت این زندانیان را در مجموع حدود 85 میلیارد تومان عنوان کرد.
کامران زاده یادآور شد: سال گذشته یک هزار و 22 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد گیلان با تلاش های ستاد دیه و کمک خیران استان و پرداخت بدهی 78 میلیارد تومان آزاد شدند که 282 نفر فقط از کمک های خیران بوده است.
جشن های گلریزان استان گیلان امسال از ششم خردادماه شروع شده و تا بیست و هشتم خردادماه ادامه دارد.
جشن گلریزان امشب( دوشنبه ) در شهرستان آستارا برگزار می شود.
7296 /۶۰۳۰
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.