حسین ابراهیمیان عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: یکی از ابزارهای کارآمد در حوزه آموزش و مفهوم سازی عمومی، رسانه ها هستنند که کارآمدی آنها در بسیاری از حوزه ها اثبات شده است.
وی اظهار کرد: بر همین اساس و در راستای اجرای طرح پنج ساله پیشگیری از خشونت، از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان تقاضا می شود با انتشار مطالبی پیرامون «خشونت‌های خانگی» در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سلامت روانی جامعه و خانواده با این اداره‌کل همراهی کنند.
وی ادامه داد: رسانه‌های فعال در این حوزه، طی مراسمی در نیمه نخست اسفندماه امسال تجلیل می شوند.
سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از پیش‏گامان پرداختن به موضوع خشونت خانگی در سطح بین المللی، خشونت خانگی را «هر نوع رفتار یا کلام آزاردهنده، خشن، زورگویانه یا تهدیدآمیز که از سوی یکی از اعضای خانواده نسبت به عضو دیگر روا داشته شود» می‏داند.
مدیران مطبوعات ، دفاتر خبرگزاری و پایگاه‌های خبری استان تا پایان وقت اداری پانزدهم دی‌ماه امسال فرصت دارند تا مطالب منتشر شده در بازه زمانی اول خرداد تا سی‌ام آذرماه سال جاری را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال کنند.
خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند آدرس اینترنتی مطالب منتشر شده را به ایمیل farhangi.gilan@farhang.gov.ir بفرستند.
1881 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.