به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر دوشنبه در همایش مسئولان روابط عمومی های اداره ها در فرمانداری آستارا افزود: خدمات دولت در این شهرستان در حوزه های راه آهن، گمرک و بندر فراملی است و نقش روابط عمومی به عنوان انعکاس دهنده نقاط قوت و ضعف باید پرزنگ باشد.
وی اظهار کرد: کارگاه آموزش مبانی روابط عمومی با حضور استادان برجسته در آستارا برگزار خواهد شد و به جایگاه روابط عمومی ها در دنیای امروز به عنوان یک دانش ارتقاءیافته، نگاه می شود اما در کشور ما جایگاه خود را نیافته است.
رنجکش بیان کرد: رسانه و روابط عمومی در تلطیف فضای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی نقشی ویژه دارند و اقدامات خوب در این حوزه ها زمینه رضایت جامعه را فراهم می کند.
رنجکش ادامه داد: روابط عمومی ها در عصر اطلاعات و ارتباطات باید نقاط ضعف و قوت سازمان خود را شناسایی و از تهدیدهای خارج از سازمان اطلاع حاصل کنند تا پل ارتباطی مطمئنی بین مردم و دولت باشند.
او گفت: خدمات ارزشمندی نظیر سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی، عمران روستایی، گردشگری و تکمیل طرح های نیمه تمام توسط دولت تدبیر و امید در این شهرستان صورت گرفته و روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید اطلاعات دقیقی از عملکرد دولت ارائه کنند.
این آئین به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها برگزار و از مسئولان روابط عمومی هفت دستگاه اداری آستارا به عنوان برترین های این حوزه تجلیل شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.