به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدمهدی تندگویان عصر سه شنبه در نشست هم‌اندیشی با جوانان گیلان در استانداری افزود: اینکه گفته می شود در جامعه امید کاهش یافته، به هیچ وجه درست نیست و جوانان ما ، پویا و امیدوارانه به کار خود ادامه می دهند.
وی اظهار کرد: گرچه مشکلات و مخالفت ها زیاد است، اما جوانان امیدوارانه، فعالیت داشته و راه خود را پیدا کرده اند.
معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید پذیرفته مقابل جوانان بنشیند و حرف آنان را گوش کند و هم اینک موضوع جوانان در کشور ، به طور جدی مطرح است.
وی خاطرنشان‌ کرد: رئیس جمهوری به همه نهادها و وزارتخانه ها دستور داده که در 2 بخش استفاده از جوانان و بانوان، نگاه ویژه ای داشته باشند و در این مدت، اتفاقات خوبی هم افتاده اما کافی نیست.
تندگویان ادامه داد: در این جلسه باید موضوعاتی مصوب و گزارش عملکرد از سوی تعدادی از سمن ها، اشتغالزایی و دوره های آموزشی پیش از ازدواج که در کاهش طلاق موثر است، ارائه شود.
وی با اشاره به موضوع جدایی وزارت ورزش از جوانان گفت: بحث قانونی این مهم به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
استاندار گیلان نیز در این جلسه گفت: امیدوارم بتوانیم مشکلات جوانان را به حداقل برسانیم؛ با شنیدن مشکلات و صحبت ها بهتر می توانیم تصمیم‌گیری کنیم و این امر، حوصله می خواهد.
مصطفی سالاری برگزاری این جلسات را مفید دانست و افزود: در اینگونه جلسه ها، مشکلات گفته می شود و ما نیز آنها را می شنویم.
وی به گردشگری در گیلان اشاره و اضافه کرد: گردشگری یکی از محورهای بوم گردی است که در این راستا ، سال گذشته 44 میلیون نفر روز مسافر وارد استان شدند‌ و با توجه به افتتاح راه آهن و آزادراه، فاصله رشت تا تهران کوتاه و مسافران بیشتری وارد گیلان می شوند.
وی در خاتمه سخنانش گفت: باید نیازهای مسافران را رفع و همچنین درآمدزایی و اشتغال ایجاد کنیم ضمن آنکه تدابیر لازم برای رفع مشکلات حوزه محیط زیست نیز اندیشیده شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.