معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: دشمنان درتلاشند تا کشور ما به رشد علمی دست پیدا نکند و در این خصوص دنبال تحریم و تهدید ما هستند، اما باید با کار و تلاش بیشتر به آینده امیدوار باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها، در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهارداشت: در دانشگاه های علوم پزشکی بهترین و فرهیخته ترین افراد جامعه شاغلند ولی با خضوع و فروتنی با دفتر نهاد مقام معظم رهبری در تعامل و همکاری هستند.

 تقوی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آرمان های بلند مقام معظم رهبری، راه بلند و طولانی در پیش داریم؛ آرمان هایی که برای رسیدن به یک نظام متمدن اسلامی تبیین شده است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به تمدن اسلامی مورد نظر رهبری، با وجود دشمنانی که تمام قد در مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند، حتما باید از یک مسیر سخت و دشوار عبور کنیم. دشمنان در تلاشند تا کشور ما به رشد علمی دست پیدا نکند و در این خصوص دنبال تحریم و تهدید ما هستند، اما باید با کار و تلاش بیشتر به آینده امیدوار باشیم و در این مسیر دانشگاه ها با جدیت تلاش کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ انقلاب، نیازمند وحدت و همدلی در میان تمام اقشار جامعه علی الخصوص فرهیختگان هستیم. در این خصوص، وحدت در اصول امری ضروری است. 

 تقوی تاکید کرد: اگر قانون فصل الخطاب و سرلوحه کار همه باشد، نیازی نیست که افراد بر روی موضوعات با هم تنازع کنند و اگر هم اختلاف سلیقه ای دارند، باید با سعه صدر و صبر و تحمل از آن عبور کنند.

وی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را همچون نگینی دانست که در بین دانشگاه‌های کشور می‌درخشند و روز به روز قله های علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.