فرماندار آستارا گفت: نمایشگاه صنایع دستی و اسناد تاریخی آستارا با حضور مسئولان کشوری و چهره های فرهنگی گیلان جمعه هفته جاری افتتاح می شود.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش فرماندار این شهرستان از همایش ارج‌گذاری از خدمات چهره‌های ماندگار فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با حضور مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور خبر داد.

وی گفت : در این برنامه که به مناسبت هفته اسناد ملی و در عصر روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار  می شود، از خدمات فرهنگی و اجتماعی این چهره های نامدار شهرستان آستارا تقدیر می شود.

وی اظهار داشت: این برنامه بر اساس تفاهمنامه همکاری مرکز اسناد ملی استان گیلان و فرمانداری آستارا در راستای حفظ ارزش‌ها و هویت‌های فرهنگی و جمع آوری تاریخ شفاهی این شهرستان مرزی انجام می شود.

فرماندار آستارا یاد آور شد: بر اساس این تفاهمنامه با بازسازی و آماده‌سازی مدرسه قدیمی داریوش در آستارا همزمان با برگزاری همایش نمایشگاه صنایع‌دستی و اسناد تاریخی آستارا نیز با حضور مسئولان کشوری  و چهره‌های فرهنگی گیلان روز جمعه افتتاح می شود.

وی برنامه آستاراگردی با حضور چهره های فرهنگی و اجتماعی کشور و استان گیلان به مناسبت روز اسناد ملی را یکی دیگر از برنامه های این همایش عنوان کرد.

رنجکش از شهروندان و علاقمندان به فرهنگ و ادب و هنر آستارا برای ارج گذاری به خدمات فرهنگی این چهره های نامی شهرستان  برای حضور در این مراسم ها دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.