به گزارش خبرنگار ایرنا بخشدار مرکزی تالش عصر پنجشنبه در آئین افتتاح این پل گفت: از سال گذشته ساخت چند پل برای تسهیل تردد روستائیان این بخش با 530 میلیون ریال اعتبار دهیاری ها آغاز شده بود که 12 مورد آن در هفته دولت و دهه فجر سال قبل به بهره برداری رسید و این پل نیز امروز به اهالی تقدیم می شود.
چنگیز شکوری افزود: پل های روستاهای سراگاه، ییلاقی لنبه و چلونصر بخش مرکزی تالش نیز در حال ساخت است و در ماه های آینده یا هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: آمایش سرزمینی از برنامه های دولت است و در راستای عمل به آن آسفالت معابر روستایی، اختصاص ماشین آلات آتش نشانی، حمل زباله، احداث پل ها، کانال ها و بهسازی معابر در دستور کار دهیاران بخش مرکزی تالش قرار گرفته و با همکاری فرمانداری، نماینده مردم در مجلس و دستگاه های متولی انجام شده است.
شکوری ادامه داد: پل ها در کاهش ترافیک جاده های اصلی، جابجایی ماشین آلات کشاورزی و حمل محصولات زراعی روستائیان نقش مهمی دارند.
بخش مرکزی تالش با بیش از 800 کیلومتر مربع وسعت، ۱۲۵ روستا و آبادی، ۹۱ روستای دارای شورای اسلامی و ۶۵ روستای دارای دهیاری است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.