سرهنگ جهانبخش آرمان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه جهادی متشکل از 15 بسیجی است و هر واحد مسکونی به مساحت 50 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال ساخته می شود.
وی با بیان این که سال گذشته بسیج سازندگی سپاه آستارا 23 واحد مسکن برای محرومان ساخته بود افزود: فعالیت بسیجیان در هفته بسیج سازندگی فقط به ساخت بنا معطوف نمی شود و یک گروه دیگر از بسیجیان در منطقه حیران آستارا در برداشت گل گاوزبان به کشاورزان کمک می کنند.
گل گاو زبان در 20 هکتار از اراضی کشاورزی آستارا در حال برداشت است و 2 هزار و 601 خانوار با چهار هزار و 700 نفر جمعیت در این شهرستان، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

** امام جمعه آستارا: بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار است
امام جمعه شهرستان آستارا گفت: بسیج سازندگی سپاه از ارگان های تاثیر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی است و هدف رهبر معظم انقلاب از تشکیل سازمان بسیج سازندگی، حضور جوانان در خدمات رسانی شایسته به مردم بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا روز یکشنبه در دیدار با گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه آستارا در دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: خدمات رسانی در مناطق محروم و اشاعه این فرهنگ مقدس از دیگر هدف های سازمان بسیج سازندگی است و اگر اقتصاد مقاومتی به صورت کامل تحقق یابد،از کشورهای دیگر بی نیاز می شویم و از تهدید و تحریم خارجی هراس نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی باید بیش از پیش توسط متولیان آن حمایت شود، تا در رونق تولیدات و اقتصاد ملی تاثیرگذارتر باشد.
11 تا 17 اردیبهشت، هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، 2 بخش مرکزی و لوندویل و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.