رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان گفت: بنگاه‌داری برخی بانک‌ها در اقصی نقاط استان گیلان منجر به بروز مشکلاتی در نحوه فعالیت صنعتی و راندمان تولید شده که این موضوع از اساس با روح قانون بانکداری منافات دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در دیدار با فرهاد جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس و اسماعیل میرغضنفری، فرماندار رودبار به بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید شهرستان رودبار پرداخت و اظهار داشت: توقف هر واحد صنعتی، به معنای توقف نظام اقتصادی کشور است و همه ما تکلیف داریم نسبت به حل و فصل و رفع موانع اقتصادی، پیگیری، عزم و جدیت داشته باشیم.

وی ضمن تبادل نظر و هم‌اندیشی با نماینده رودبار و فرماندار این شهرستان، تصریح کرد: مشکل عمده واحدهای تولیدی در سه محور نظام پولی و مالی، سیستم امور مالیاتی، و روند خصوصی‌سازی‌های انجام شده گذشته در حوزه‌های تولید و صنعت است و باید در این رفع موضوعات تلاش و مجاهدت بیشتری صورت پذیرد.

دلق‌پوش، پیگیری‌های مشترک نمایندگان مجلس و فرمانداری و دستگاه‌های زیربنایی را برای حل مشکلات ضروری دانست و گفت: البته این سازمان در قالب کارگروه رفع موانع و رونق تولید نسبت به پایش مشکلات و مسائل فنی واحدهای تولیدی برنامه ریزی لازم را انجام خواهد داد.

وی در ادامه گفت: در آینده نزدیک این کارگروه به ریاست استاندار و هیئت همراه با هماهنگی وی در شهرستان رودبار با حضور مدیران عضو کارگروه، تشکیل خواهد شد.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان به بحث تملک برخی واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها اشاره کرد و عنوان کرد: بنگاه‌داری برخی از بانک ها در اقصی نقاط استان گیلان منجر به بروز مشکلاتی در نحوه فعالیت صنعتی و راندمان تولید شده است که این موضوع از اساس با روح قانون بانکداری منافات دارد.

در این دیدار نماینده مردم رودبار در مجلس و فرماندار این شهرستان از پیگیری‌های به‌عمل آمده اخیر و روند بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان قدردانی و اعلام آمادگی کردند: به‌طور مستمر برای رفع مشکلات اشتغال و اقتصاد استان با متولیان دستگاه‌های اجرایی همگام خواهند بود. در این راستا مشکلات فنی کارهای تولیدی به صورت دسته بندی شده، احصا و بررسی خواهد شد تا کارها با سرعت و دقت تمام عملی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.