به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت، با اشاره به تخریب پل ورودی فومن افزود: متاسفانه گاهی اتفاقاتی بروز می کند که منجر به از بین رفتن بیت المال و به درد آمدن دل مردم می شود.
وی اظهار کرد: مسئولان در کارهای تولیدی، اقتصادی ، سیاسی و ... می بایست به نتایج برآمده از اتاق فکر اهتمام ورزند چراکه دقت و عملکرد فنی از انتظارات مردم است.
امام جمعه رشت وضعیت دو رودخانه زرجوب و گوهر رود که زمانی تفرجگاه مردم رشت بود و امروز به رودخانه های آلوده بدل شده را برای مردم و محیط زیست آسیب زا توصیف کرد و از مسئولان خواست در راستای رفع این معضل اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با توجه به وجود مشکلات عدیده شهری و ترافیک، خواستار ارائه فکر و برنامه از سوی مسئولان شد و از آنان خواست در برابر اعتراض های مردم که از سر رنج است، خویشتن دار بوده برای مرتفع شدن مشکلات استان بکوشند.
خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به قابل اعتماد نبودن آمریکا اشاره کرد و گفت: سردمداران آمریکا در بحث برجام ثابت کردند قابل اعتماد نیستند و این موضوعی است که مردم ، دولت و رهبر فرزانه انقلاب نسبت به آن آگاه بوده و هستند.
آیت الله فلاحتی افزود: سردمداران آمریکا و نظام سلطه به گونه ای عمل کرده اند که برخی دولت های اروپایی نیز به غیر قابل اعتماد بودن آنها اذعان دارند.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.