گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، یونس رنجکش در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در فرمانداری آستارا افزود: دانشجویان با هماهنگی گروه های تحصیلی دانشگاه ها و استادان راهنما، موضوعات مرتبط با بوم گردی را در پایان نامه های خود انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی استانداری گیلان در بهره مندی از ظرفیت های بوم گردی حوزه گردشگری، اقدامات پژوهشی دانشگاهیان در بررسی اثرات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوم گردی حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: پژوهشگران، استادان و دانشجویان با ارائه دیدگاه های مبتنی بر دانش روز و بر اساس آخرین پژوهش های علمی، چگونگی دستیابی به هدف های مورد نظر را تبیین کنند.
رنجکش ادامه داد: همایش های علمی مرتبط با جامعه هدف بازار و فعالان اقتصادی نیز باید در آستارا برگزار شود و این امر، برنامه ریزی جامع مراکز دانشگاهی را می طلبد.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و حدود هفت هزار دانشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، سما و استاد شهریار آن تحصیل می کنند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.