سرهنگ رسول عزیزی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی سه ‌راه قلعه این شهرستان در محور اردبیل - آستارا در بازرسی یک دستگاه خودرو نیسان، 50 کیسه برنج خارجی قاچاق به وزن 2 هزار و 750 کیلوگرم را کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: ارزش تقریبی این محموله 140 میلیون ریال است و در این راستا یک قاچاقچی 27 ساله دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.
وی اظهار کرد: پلیس برای حمایت از کالای ایرانی با قاچاق مبارزه می کند و مردم، اخبار و اطلاعات خرید و فروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های فاسد را به شماره تلفن 110 اطلاع دهند.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا نشست فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه آستارا به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز سه شنبه در سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.
سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی آستارا در این نشست گفت: سپاه پاسداران، نهادی برخاسته از جامعه و مورد اعتماد مردم است و به برکت انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند.
سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه آستارا نیز در این دیدار بیان کرد: آمادگی پلیس آستارا در انجام ماموریت ها ستودنی است و سپاه و بسیج در کنار نیروی انتظامی، امنیت پایداری را در این شهرستان مرزی برقرار کرده اند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.