نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و مصطفی‌سالاری استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترک صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

ایام شعبان المعظم، ماه منسوب به پیامبر رحمت و مهربانی به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت مزین گشته که قدومشان، روشنی بخش دل‌ها و دیدگان، نامشان در تاریخ اسلام پر تلألو و سیره و منش‌شان چراغ راه هدایت است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)به عنوان روز پاسدار، میلاد سراسر نور قمر منیر بنی‌هاشم به عنوان روز جانباز، میلاد سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین(ع) به عنوان نمادی از ایستادگی و استقامت و میلاد فخر جهانیان مهدی موعود(عج) به عنوان روز سربازان گمنام آن حضرت و روز جهانی مستضعفان نمایانگر پیوند عمیق و دلدادگی مردم و نظام اسلامی با خاندان عصمت و طهارت است.

اینجانبان با درود به ارواح طیبه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عظیم الشأن و ارج گذاری به مقام پاسداران، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی، خجسته اعیاد فرخنده‌ی شعبانیه را به مردم ولایت‌مدار گیلان تبریک عرض کرده و از درگاه ایزدمنان ایام پرشور و نشاطی همراه با بهروزی و سلامتی را برای آنان مسئلت می نماییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.