سرپرست فرمانداری رودسر از توزیع ۵۰ تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته در نشست ستاد تنظیم بازار و تسهیلات سفرهای نوروزی با اشاره به برنامه‌ریزی مدون و مناسب برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی ،تنظیم و کنترل قیمت بازار و بستر سازی مناسب در حوزه زیر ساخت‌ها را از جمله نیازمندیها و ضروریات در این دو حوزه ذکر کرد.

فرماندار رودسر با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید بر نظارت جدی واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ثبات بازار شب عید اتخاذشده است افزود: با تشکیل گشت‌های مشترک در این ایام باید نظارت کافی از سوی دستگاه‌های نظارتی بر واحدهای صنفی انجام شود.

سرپرست فرمانداری رودسر تصریح کرد: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت‌گذاری و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در عرضه کالاها از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

وی از توزیع ۵۰ تن میوه شب عید در قالب ۳۰ تن سیب و ۲۰ تن پرتغال در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: این میوه‌ها در ۴ بخش شهرستان به‌منظور تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کننده توزیع خواهد شد.

فرماندار رودسر از مشارکت ۴ گشت مشترک  بازار عید خبر داد و گفت : گشت های نامحسوس نیز در این ایام فعال می شوند و تخلفات را بررسی و نظارت می کنند  تا رضایت همشهریان فراهم شود.

وارسته جلب رضایت مردم را از اهداف ستاد تنظیم بازار خواند و افزود: مردم می‌توانند برای شکایت از متخلفان با تلفن ثابت ۱۲۴ یا سامانه بهداشتی ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.