شهرام حسین نژادی عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در اواخر بهمن ماه سال جاری وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی و درمانی موافقت کرد اما پزشکان این مرکز با وجود دریافت حقوق، در نوبت عصر و شب فعالیت نمی کردند.
وی اضافه کرد: با پیگیری های مسئولان شهرستان و تاکید دانشگاه علوم پزشکی گیلان، چهار پزشک در نوبت صبح و یک پزشک عمومی در نوبت های عصر و شب به همراه سه پرستار در مرکز بهداشتی درمانی لوندویل مستقر شدند.
وی با اشاره به اینکه روزانه حدود 300 نفر در این مرکز ویزیت می شوند، اظهار کرد: واحد بهداشت حرفه ای، محیط و خانواده، پایگاه اورژانس 115 و آزمایشگاه از بخش های فعال این مرکز درمانی است.
** ویزیت رایگان 200 نفر در آستارا
به مناسبت هفته سلامت مردان، 200 مرد در مراکز بهداشتی و درمانی شهر و روستاهای آستارا به صورت رایگان ویزیت شدند.
حسین نژادی مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: هفت پزشک عمومی و چهار دندانپزشک، مراجعه کنندگان را در مراکز جامع سلامت روستاهای ویرمونی، عنبران، لوندویل، حیران، صیادلر و عباس آباد ویزیت کردند.
وی افزود: همایش پیاده روی جمعی از شهروندان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان نیز در پارک ساحلی خیابان شریعتی و کارگاه آموزشی در سه مدرسه پسرانه با محوریت خود مراقبتی از برنامه های هفته سلامت مردان در شهرستان آستارا بود.
از یکم تا هفتم اسفندماه هفته سلامت مردان نامگذاری شده است.
شبکه بهداشت و درمان آستارا با شش مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 132 تختخوابی، 23 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی فعالیت می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش مرکزی و لوندویل و 62 روستا در غرب استان گیلان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.