به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود جمعه گذشته در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم قدرتمند سایپا تهران رفت و با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست داد.
سپیدرود که وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد، باید در هفت بازی باقی مانده نتایج خوبی کسب کند تا در لیگ برتر ماندگار شود و در اولین دیدار باید از خوان سایپا عبور می کرد و در این مسابقه، با حمایت طرفدارانش بازی زیبا ، تماشاگرپسند و هجومی را به نمایش گذاشت و علاوه بر به ثمر رساندن 2 گل، چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر نیز داشت.
سپیدرود برای ماندن در لیگ برتر باید در شش دیدار باقی مانده نیز، نتایج خوبی را کسب کند؛ هرچند پیروزی در دیدارهای باقی مانده بسیار سخت است اما کسب سه امتیاز در بازی های خانگی آن هم با حمایت طرفداران خونگرم، برای سپیدرود رشت امری شدنیست.
این تیم در خوان دوم باید در مشهد به مصاف تیم پدیده برود که این دیدار به نوعی شش امتیازی است چراکه هر دو تیم، هم امتیاز هستند و تیم پدیده فقط به دلیل تفاضل گل بهتر، یک رتبه بالاتر از سپیدرود در جدول رده بندی قرار دارد و این بازی، یکی از حساس ترین و سونوشت سازترین بازی های سپیدرود در لیگ برتر است.
سپیدرود پس از بازی با پدیده، باید در رشت به مصاف تیم قدرتمند پارس جنوبی جم برود که البته هر دو تیم سال گذشته در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشتند و برای اولین سال است که رقابت های لیگ برتر را تجربه می کنند. این تیم همچنین در خوان چهارم کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت و باید در اصفهان به مصاف تیم قدرتمند ذوب آهن برود؛ یاران قلعه نویی برای کسب عنوان نایب قهرمانی حریفان سرسختی دارند و به طور حتم آنان در بازی های خانگی فقط به پیروزی فکر می کنند.
سپیدرود پس از بازی در اصفهان، دو بازی متوالی در رشت برابر تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان دارد که به دلیل میزبانی، باید در خوان های پنجم و ششم فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر کند؛ گرچه پیروزی برابر تیم های یادشده که به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند، دشوار است اما سپیدرود برای ماندن در لیگ برتر، چاره ای جز پیروزی در دیدارهای خانگی ندارد.
تیم محبوب رشتی ها در آخرین دیدار و در خوان هفتم، باید در تهران به مصاف تیم پرسپولیس برود و اگر نیاز به کسب امتیاز در این دیدار خارج از خانه داشته باشد، باید همچنان امیدوار بماند چون به طور حتم تیم پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی، انگیزه زیادی برای رویارویی با سپیدرود نخواهد داشت و به احتمال فراوان کادر فنی سرخپوشان پایتخت به بازیکنانی که کمتر در میدان مسابقه حاضر شدند، فرصت بازی برابر سپیدرود را خواهند داد.
سپاهان اصفهان ، نفت تهران ، پدیده مشهد ، استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد تیم هایی هستند که به همراه سپیدرود رشت، خطر سقوط از لیگ برتر را احساس می کنند.
هم اینک و تا پابان هفته بیست و چهارم ، تیم های سپاهان اصفهان و نفت تهران با 24 امتیاز به ترتیب در رتبه های یازدهم و دوازدهم، تیم های پدیده مشهد و سپیدرود رشت با 23 امتیاز به ترتیب در مکان های سیزدهم و چهاردهم، استقلال خوزستان با 20 امتیاز در مکان پانزدهم و سیاه جامگان با 15 امتیاز در مکان شانزدهم و انتهایی جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.