مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت درباره این امدادرسانی به ایرنا بیان داشت: با اعلام یک مورد حادثه تصادف در ظهر امروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی رشت، بلافاصله چهار آتش نشان به همراه یک افسر ارشد و یک دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل تصادف اعزام شدند.
بابک رمضانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در این حادثه برای امدادرسانی دو خودروی پراید و خاور که به یکدیگر برخورد کرده و پس از انحراف و سقوط در کانال به سمت شهر صنعتی، متوقف شدند، اقدام کردند.
وی اظهار داشت: راننده 22 ساله پراید که به شدت از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده و در داخل خودرو گیر کرده بود، توسط تیم نجات آتش نشانان به خارج خودرو منتقل و توسط تیم فوریت های پزشکی گیلان به مراکز درمانی منتقل شد.
رمضانی اضافه کرد: سرنشین 50 ساله خودروی خاور که از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود نیز توسط تیم مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان به مراکز درمانی منتقل شد.
بر اساس آخرین آمار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیرو است. رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.