به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین یوسف صدیق عربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: حضور مردم مثال زدنی بود؛ مسئولان باید قدر این ملت انقلابی، ارزشمند و وفادار را بدانند.
وی ادامه داد: مردم در حالی امسال به صورت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که دشمن از مدت ها قبل با استفاده از تمامی ظرفیت ها و ابزارهای خود در فضای مجازی، تلاش کرد مانع از حضور مردم در این راهپیمایی شود.
حجت الاسلام صدیق عربانی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در حالی به میدان دفاع از انقلاب آمدند که دشمن انتظار داشت امسال این مراسم با استقبال اندک مردم مواجه شود.
وی بیان داشت: اما ملت ولایی ایران اسلامی بیدارند، گول دشمن را نمی خورند و مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.
امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حدود چهار دهه است که تلاش می کنند به هر نحوی به نظام اسلامی ما ضربه بزنند اما به اراده خداوند، همچنان که تاکنون نتوانسته اند، بعد از این هم نخواهند توانست.
حجت الاسلام صدیق عربانی در خاتمه سخنانش، از مسئولان شهرداری رشت خواست نسبت به ساماندهی کنده کاری های رهاشده در شهر اقدام کنند.
خبرنگار:نصرالله ابراهیمی**انتشار:کبیری
6070 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.