به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار محمد رضا اسحاقی در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه در محل فرمانداری این شهرستان تصریح کرد: وجود مردم با فرهنگ ، ولایتمدار و قانون پذیر از فرصت های خوبی است که در حوزه انتظامی گیلان از آن برخورداریم.
وی با اشاره به اینکه تلاش نیروی انتظامی و وجود این ویژگی های ارزشمند موجب شده تا گیلان در مقوله امنیت اجتماعی شرایط مطلوبی داشته باشد افزود: حضور موثر مردم همیشه زمینه ساز ایجاد امنیت در جامعه است و حفظ این نعمت بزرگ نیازمند تلاش مستمر و موثر است.
وی در ادامه نیروی انتظامی را حافظان امنیت در جامعه عنوان و تصریح کرد: در حوزه انتظامی تمام عوامل این نیرو با تمام وجود برای خدمتی صادقانه تر به مردم گام برداشته و تلاش خواهند کرد.
فرمانده انتظامی گیلان همچنین در ادامه نیروی انتظامی را خادمین مردم معرفی کرد و یادآور شد: خدمت صادقانه وظیفه سنگینی است که بر عهده همه ما قرار دارد.
سردار اسحاقی با اشاره به حضور پرشور مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال نیز گفت: مردم ما به مانند همیشه با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز بزرگ شگفتی ساز شدند.
وی ضمن قدردانی از حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: باید شکرگزار مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی باشیم.
وی ادامه داد : در راهپیمایی 22 بهمن امسال پس از گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مانند همیشه قدرت خداوند ، رهبری و مردم مشاهده و این امر موجب شد تا تمام هجمه ها و توطئه های دشمنان انقلاب و نظام مقدس ما از بین برود.
وی گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی نیز وجود رهبری و حضور مردم و مسئولان خدمتگزار موجب شد تا نظام مقدس ما از گردنه های خطرناک عبور کند.
سردار اسحاقی حضور مردم را در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی موثر دانست و گفت: مشارکت و حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی تکلیف و وظیفه همه مسئولان را در راه خدمت گزاری سنگین تر می کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این آیین با حضور معاونت فرمانداری ، امام جمعه ، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها و نیروهای انتظامی شهرستان ، سرهنگ عیسی روشن قلب به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه معرفی و از تلاش های منوچهر محبوبی ، فرمانده پیشین این نیرو قدردانی شد.
سرهنگ روشن قلب پیش از این به عنوان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ماسال مشغول خدمت بوده است.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:علیرضا رنجکش کیسمی **انتشار دهنده: بابایی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.