مسئول برگزاری المپیاد ورزشی آستارا - آستارا روز سه شنبه در آئین افتتاحیه این رویداد در سالن انقلاب آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: این المپیاد با شرکت 470 ورزشکار در قالب 32 تیم از شهرستان های مختلف ایران و جمهوری آذربایجان در رشته های تکواندو، جودو، کاراته کنترلی و آزاد برگزار می شود.
غفور نصیری افزود: بیشتر شرکت کنندگان از استان گیلان و آستارای جمهوری آذربایجان هستند و هدف از این رقابت ها، افزایش روابط و مناسبات ورزشی شهرستان های آستارای ایران و جمهوری آذربایجان است.
وی اظهار کرد: مدت زمان این المپیاد چهار روز است و آئین اختتامیه آن با حضور مقام های ورزشی ایران و جمهوری آذربایجان ، جمعه 27 بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.
نخستین المپیاد رزمی آستارا-آستارا در تابستان سال جاری در آستارای گیلان برگزار شده بود.
**تجلیل از پیشکسوتان ورزش آستارا
ورزشکاران پیشکسوت و کارکنان بازنشسته اداره ورزش و جوانان آستارا در آئینی تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار ایرنا وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز سه شنبه در این آئین در کانون شطرنج آستارا گفت: پیشکسوتان ورزش، سرمایه بزرگ جامعه ورزشی هستند و برخی از مشکلات حوزه ورزش، با حضور آنان حل می شود.
وی افزود: این آئین برای نخستین بار در آستارا برگزار شد و هیات های مختلف ورزشی باید زمینه همکاری و حضور پیشکسوتان در میان جوانان را فراهم کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.
خبرنگار:یوسف هدایتی**انتشار:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.