به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهدای ذهاب شهر رشت افزود: امروز نه تنها در میدان شهرداری رشت بلکه در میدان آزادی تهران و سایر میدان های ایران اسلامی، تا چشم کار می کند؛ خیل جمعیتی است که در راهپیمایی این یوم الله حضوری گسترده دارند.
وی ادامه داد: امروز روزی است که همه بویژه مسئولان باید اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی و اینکه برای چه انقلاب کرده ایم را مرور کنیم زیرا همه برای حاکمیت اهداف الهی و ارزش های اسلامی، رفع فقر و محرومیت در جامعه و بالندگی فرهنگ کشورمان انقلاب کرده بودیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این مطلب که هزاران هدف در انقلاب داشتیم، تصریح کرد: انقلاب کردیم تا ستم دیدگان جامعه احساس امنیت کنند، در این انقلاب با امام خمینی (ره) همراهی کردیم تا جامعه احساس آرامش داشته باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه 39 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته و امروز با برگزاری این راهپیمایی وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شده ایم، گفت: این مدت زمان و تجربه کمی نیست،
فراز و فرودهای فراوانی داشتیم، در طول این مدت دشمنان علیه انقلاب توطئه های زیادی داشتند و تحریم های مختلفی علیه ما وضع کردند.

**بخش قابل توجهی از انرژی مسئولان صرف مبارزه با توطئه ها شد
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش اظهار داشت: بخش قابل توجهی از انرژی مسئولان کشور، صرف مبارزه با توطئه ها علیه نظام اسلامی و انرژی زیادی طی هشت سال جنگ تحمیلی گرفته شد.
وی با اشاره به هشت هزار شهید گیلان و گرامیداشت یاد این شهدا و نیز شهیدان مدافع حرم این استان خاطرنشان کرد: این انقلاب جوش و خروش فراوانی دارد، لازم است جوانان کشور کارنامه دوران پهلوی و شرایط سختی که بر ملت ما تحمیل شده بود را مطالعه کنند.
آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: استکبار در ادعای دلسوزی برای ملت ما دروغ می گوید، آنکه می تواند امروز برای ما دلسوزتر از همه باشد، خودمان هستیم.
امام جمعه موقت قم با بیان اینکه امروز رهبر فرزانه ما دلسوزتر از همه است، اظهار کرد: می بینیم که رهبری معظم انقلاب در هر بخشی که کاستی باشد، تذکر داده و دلسوزی می کنند.

**مسئولان در حال خدمت هستند
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخناش افزود: همانطوری که رهبری فرموده اند؛ مسئولان در حال خدمت هستند اما مشکلاتی هم در کشور وجود دارد و تحریم هایی از سوی دشمنان اعمال شده است.
وی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در بخش های مختلف بیان داشت: دشمن گاهی یک مسئله کوچک را بزرگنمایی می کند تا پیشرفت های علمی، پزشکی، دستاوردهای سیاسی و مسایل معنوی ما دیده نشوند.
وی با بیان اینکه امروز پیشرفت های کشور در عرصه های دفاعی و نظامی دشمن را وارد به عقب نشینی کرده، تصریح کرد: دشمن بداند که اگر قدمی علیه ما بردارد، برای همیشه پشیمان خواهد شد.
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروز با تهدیدات داخلی و خارجی مواجه هستیم، اظهار کرد: تهدیدات داخلی ما این است که مردم بجای گوش دادن به حرف دوست، سخن دشمن را گوش دهند و نسبت به ناهنجاری ها بی تفاوت باشند.
وی با بیان اینکه مسئولان، کارگزاران و خدمتگزاران نظام بایستی عاشقانه به این ملت خدمت کنند، تصریح کرد: وظیفه امروز ما وحدت است، بنابراین بایستی با هوشیاری و بیداری بیشتر و با چشمانی تیزبین، برای انقلاب دیده بانی کنیم.
مردم شهر رشت امروز از مسیرهای پنج گانه خود را به میدان شهدای ذهاب رساندند و پرشورتر از سال های قبل، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.