نماینده ولی فقیه در گیلان به مشکلات شهرستان رشت به‌ویژه شهر رشت اشاره کرد و گفت: مشکل پسماند، آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و ترافیک شهر رشت رنج‌آور است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با فرماندار، بخشداران و مدیران فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به روایتی از امام علی(ع) اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی(ع) به مالک اشتر فرمود؛ افرادی برای انجام امور انتخاب کن که اهل تجربه باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: فقر، بیکاری و مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد و این امر در روحیه افراد تاثیر می‌گذارد .

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه امکانات مسئولان برای انجام امور باید در نظر گرفته شود، متذکر شد: اختصاص اعتبارات برای اجرای برنامه‌ها در پایان سال صورت می‌گیرد و این امر در پیشبرد اهداف تاثیرگذار است.

وی همچنین به معضلات شهرستان رشت به‌ویژه شهر رشت اشاره کرد و گفت: سه موضوع مردم شهرستان رشت به‌ویژه شهر رشت را رنج می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در رشت، متذکر شد: مسئو لان باید در اصلاح و برطرف کردن معضل مذکور تمام تلاش خود را انجام دهند.

امام جمعه رشت، در پایان خواستار رسیدگی به مشکل جایگاه‌های سوخت شد و بیان کرد: جایگاه‌های سوخت با مشکلات بیمه و پرداخت حقوق کارکنان خود مواجه هستند و نیاز است کارمزد این جایگاه‌ها به‌موقع پرداخت شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.