رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ایران پنج تیم در رقابتهای اسنوکر شهرهای آسیا حضور می یابند که تیم شادمان پاسارگاد رشت نیز از استان گیلان در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: حامد ذره دوست ملی پوش گیلانی اسنوکر به همراه ارسلان اسماعیل نژاد اعضای تیم اسنوکر شادمان پاسارگاد رشت را در مسابقات قهرمانی شهرهای آسیا تشکیل می دهند.
وی در ادامه گفت: تیمهای ایرانی شرکت کننده در مسابقات قهرمانی شهرهای آسیا ، پس از کسب مقام های برتر لیگ اسنوکر کشور، جواز حضور در رقابت های شهرهای آسیا را کسب کردند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان بیان کرد: رقابتهای اسنوکر قهرمانی تیمی شهرهای آسیا از روز هفدهم دی ماه جاری به مدت پنج روز در شهر فوشان کشور چین برگزار می شود.
بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابتها ، 52 تیم اسنوکر از کشورهای مختلف قاره کهن حضور خواهند یافت و با هم به رقابت می پردازند.
وی یادآور شد: علاوه بر حضور تیمهای قدرتمند چین که یکی از قطب های برتر اسنوکر در جهان بشمار می روند ، تیمهایی نیز از کشورهای مالزی ، تایلند ، کامبوج و ویتنام در این دوره از مسابقات حضور و با تیمهای ایران به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.