به گزارش خبرنگار ایرنا، ایراهیم چیرانی عصر سه شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: برخی صنایع در استان گیلان ، نظیر گردشگری، کشاورزی و برخی صنایع وابسته به شیمی می تواند آغاز امیدوارکننده ای باشد.
وی اظهار داشت: اصل 44 قانون اساس بخش تعاون و خصوصی را از بخش دولتی بالاتر نشان داده که این نیز می تواند شروع خوبی برای دانشگاه آزاد اسلامی بشمار آید.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که در کنار مدیریت هزینه بایستی مدیریت درآمد داشته باشیم، خاطر نشان کرد: ما بایستی کمترین تکیه را بر درآمد شهریه ای دانشجویان داشته باشیم.
رییس قبلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز با تشریح عملکرد چهارساله مسوولیت خود در این دانشگاه از سال 92 تا 96 بیان کرد: در سال 92 هیچ مرکز رشدی در این دانشگاه نداشتیم اما در زمان حاضر دو مرکز رشد در رشت و لاهیجان با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعال هستند.
علی رضا امیرتیموری خاطر نشان کرد: هسته های فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز از صفر به 16، واحدهای فناور از صفر به هشت واحد و شرکت های دانش بنیان نوع اول نیز از صفر به پنج رسیده است.
وی اظهار داشت: تعداد آزمایشگاه همکار استاندارد از صفر به چهار، تعداد مجلات علمی و پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از 2 به 6 ، تعداد طرح های پژوهشی برون دانشگاهی از 16 به 42 و تعداد مقالات ISI از یک هزار و 42 به یک هزار و 980 رسیده است.
امیرتیموری ارتقاء رتبه سمای استان گیلان از رتبه 9 کشور به پنج را از دیگر موفقیت ها در این مدت عنوان و تصریح کرد: تعداد مدارس سما نیز از 18 به 25 ارتقاء یافته است.
وی با تشریح عملکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مدت اظهار کرد: میزبان دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی رشت و بندرانزلی بوده ایم و در این مدت تدوین سند فرهنگی استان را داشته ایم.
مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و تکریم رییس قبلی، عصر روز سه شنبه با حضور علی اکبر ولایتی رییس موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی کشور و فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سالن اجتماعات پل تالشان دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد.
بیش از 41 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تحصیل می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.