رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: برای نوسازی تاکسیرانی نیازمند تسهیلات دولتی هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت گفت: به قدری مشکلات و دردهای رشت زیاد است و نمایندگان مجلس قطعا بهتر از ما خبر دارند.

اسماعیل حاجی پور ابراز کرد: وضعیت شهرداری رشت اصلا خوب نیست و همه ما داریم تلاش می کنیم که این مشکلات رفع گردد. با تمام این مشکلات می باید چند پروژه مهم در بخش ترافیکی اجرایی گردد.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک در دهه فجر به بهره برداری می رسد ولی برای راه اندازی آن ۵۰۰میلیون تومان اعتبار را به زحمت تامین کردیم و برای نوسازی تاکسیرانی نیازمند اعتباریم و این در شان شهر ما نیست که ماشین‌های فرسوده در رشت تردد کنند و در فرودگاه رشت سمند به مسافران خدمات دهد.

عضو شورای شهر رشت یادآور شد: باید تاکسی هایی در شان این مردم داشته باشیم. اما باید شرایط اعطای تسهیلات بانکی فرآهم شود اگر نمایندگان بتوانند بخشی از سپرده اخذ وام را تامین کنند، می‌توانیم نوسازی تاکسیرانی را اجرایی کنیم.

حاجی پور ابراز کرد: ساماندهی رودخانه‌ها آرزوی قلبی همه است و این امکان هست که از توان دکتر نوبخت استفاده شود. متاسفانه سال گذشته برای اعتبار تخصیص یافته مدیریت واحد درنظر گرفته نشد. باید شرایطی فراهم شود که رودخانه ها را بحران ملی ببینیم و اعتبار دولتی را اخذ و مدیریت اجرایی آن را به شهرداری بسپاریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.