شهردار لاهیجان گفت: وجود جاذبه های طبیعی، فرهنگ و تاریخ، مزیت شهر لاهیجان است.

به گزارش ایلنا، شهردار لاهیجان با حضور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با  دکتر افشانی، رییس سازمان شهرداریها و معاون عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزیرکشور دیدار کرد.

افشانی در دیدار نمایندگان مجلس و شهرداران و رؤسای شوراهای حوزه های انتخابیه از شهرداران خواست برای توسعه شهر، منتظر کمک های اندک دولتی که حکم مسکن رادارند نباشند و از لاک مدیر دولتی بیرون بیایند و برای اداره مطلوب شهر و شهرداری به فکر شناسایی مزیت های شهر به منظور ایجاد درآمد پایدار و تولید ثروت باشند.

مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان دراین جلسه به وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرلاهیجان بعنوان مزیت اشاره کرد و افزود: باتوجه به میزبانی شهرلاهیجان از مسافران درسال درحدود ۳/۵میلیون نفر، متأسفانه تاکنون زیرساختهای گردشگری مناسبی ایجاد نشده و این موضوع نیازمند حمایت بیشتری است.

شهردار لاهیجان خواستار اخذ تسهیلات کم بهره و حل معضل و مشکلات مربوط به محل دپوی زباله تموشل، باتوجه به اقلیم پرباران گیلان و ایجاد سایت تولید کمپوست شد.

مسعودکاظمی با اشاره به آغاز به کار ممیزی در شهرداری لاهیجان بعد از هفت دهه، درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری لاهیجان، خواستار ارایه خدمات و تسهیلات مناسب برای شهر لاهیجان شد.

همچنین در این جلسه نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن ارایه توضیحاتی درخصوص موقعیت طبیعی، فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهر لاهیجان گفت: لاهیجان درطول سال میزبان میلیونها گردشگر است ولی متأسفانه درجذب درآمد از طریق گردشگری تاکنون نتوانسته موفق باشد و این امر نیازمند همراهی و همکاری بیشتر سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.