نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییر نگرش مخاطبان از دستاورد‌های عضویت ‌در کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان است.

به گزارش ایلنا از رشت،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی بیان کرد: کودکان و نوجوانان امروز نیازمند مطالعه افزون‌ترند و لحظه لحظه‌ حضور آینده‌سازان در فعالیت‌های کانون، به افزایش آگاهی‌های آنان کمک می کند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با مخاطب قراردادن اعضای کودک و نوجوان کانون پرورشی فکری گیلان اظهارداشت: حضور در فعالیت‌های کانون پرورش فکری و اندیشیدن پیرامون حوادث اطراف، ژرف‌اندیشی و تجسم فضای پیرامون، به رشد و بلوغ فکری شما کمک‌ می‌کند.

وی اضافه‌کرد: علم و آگاهی، محصول زمین‌های کشاورزی کانون است و شما به عنوان  اعضای این مجموعه‌ فرهنگی علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت، با برداشت هدف‌مند این محصول در مسیر سواد‌آموزی و ارتقای آگاهی‌های خود حرکت می کنید.

ضرورت استفاده از فرصت حضور درمراکز فرهنگی هنری کانون و بهره‌گیری از توان‌مندی مربیان این مجموعه‌  فرهنگی، از دیگر محور‌های سخنان این مسئول بود و وی با تاکید بر این مساله که نتیجه‌  تلاش‌ها و تغییر نگرش مخاطبان از دستاورد‌های عضویت ‌در کانون است، از کودکان و نوجوانان خواست فرصت را قدر دانسته و از این امکان برای ساختن آینده‌ای بهتر استفاده کنند.

اسفندیار ضیائی، مدیر‌کل کانون پرورشی فکری استان گیلان نیز ضمن قدردانی از نگاه ویژه مسئولان به حوزه‌ کودک و نوجوان، به پیشینه و ظرفیت‌های کانون استان گیلان پرداخت و با تشریح‌ اولویت‌ها و نیاز‌های این مجموعه‌ فرهنگی بر ضرورت توجه افزون‌تر به خواسته‌های نسل کودک و نوجوان تاکید‌کرد.

وی بر همین اساس تجهیز، بهسازی و هم‌چنین گسترش فضا‌های آموزشی کانون را لازمه‌ کمیت و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون دانست و همراهی مسئولان، به ویژه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را برای تکمیل مرکز فرهنگی هنری بخش خمام این  شهرستان خواستارشد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.