به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سالاری روز سه شنبه در رزمایش طرح زمستانی سال 1396 در محل مرکز فرماندهی انتظامی رشت، این رزمایش را منظره‌ای زیبا و ترسیم کننده آمادگی نیروهای عملیاتی برای خدمت به مردم در روزهای سخت دانست و افزود: رفتارهای مختلف طبیعت و اقلیم، ناشی از قدرت لایزال الهی و بخشی از مواهب خدادادی است و حضور بموقع و آگاهانه شما در مواقع بروز بحران، می‌تواند با پیشگیری از حوادث و سوانح ناگوار، حلاوت مواهب خدادادی را به مردم بچشاند و سختی را برایشان به آسانی بدل کند.
وی ادامه داد: در زمان بروز بحران‌هایی نظیر بارش شدید برف، طبیعی است محدودیت و اختلالاتی رخ دهد ولی انتظار این است که با نهایت هوشیاری، دقت نظر و سرعت عمل بتوانیم اختلالات احتمالی را به حداقل برسانیم.
سالاری بیان داشت: براین باوریم با عزمی که در شما می‌بینم، تمام تلاش خود را برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم بکار خواهید بست.
وی تصریح کرد: رزمایش امروز با هدف شروع به کار و استقرار یگان‌های نظامی و انتظامی و نیروهای امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر و راهداری در مکان‌های مشخص در سراسر استان و به منظور پیشگیری از بروز سوانح برگزار شده است.
سالاری گفت: بهبود وضعیت راه‌ها، فرهنگ سازی در امر حمل و نقل جاده‌ای و آمادگی برای مقابله با سوانح احتمالی از جمله اموری است که توأمان در دستور کار داریم.
در ادامه این مراسم رژه خودرویی یگان‌های پلیس، امداد و نجات، اورژانس، راهداری و هلال احمر از مقابل جایگاه انجام شد.
طرح ترافیک زمستانی در استان گیلان، تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت..
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.