مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ٤٢ هزار نفر تا پایان روز پنجم از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان دیدار کرده و بیش از پنج میلیارد ریال بن کتاب خریداری شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،  فیروز فاضلی بیان کرد:  رقم دقیق فروش بن کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان پنج میلیارد و ٤٠ میلیون ریال است که این نشانه مطالبه عمومی مردم مبنی بر برپایی هر ساله نمایشگاه کتاب است.

وی اظهار کرد: نمایشگاه یادشده در ٢٠٠ غرفه و با حضور بیش از ٤٠٠ ناشر استانی و کشوری، ١٦ آذر در رشت افتتاح شده و امروز سه شنبه آخرین روز برپایی آن است.

وی با بیان اینکه ٤٨ هزار و ٣٥٥ عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: ٥٠ ناشر استانی در این نمایشگاه حضور دارند که ٣٠ ناشر دارای غرفه های مستقل بوده و ١٥ ناشر نیز در غرفه تجمیعی کتب خود را ارائه می دهند.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با تخفیف ٣٠ درصدی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران تا ساعت ٢٠ امروز (٢١ آذر) در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت – تهران دایر است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.