رئیس هیات کشتی آستارا عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های استانی کشتی با شرکت 52 ورزشکار از شهرستان های تالش، انزلی و آستارا در رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز در سالن تختی آستارا برگزار شد.
عارف رضایی با اشاره به اینکه کشتی گیران در قالب 10 وزن با هم رقابت کردند، افزود: در دور مقدماتی، تیم تالش با نتیجه 12بر سه و تیم شهرداری آستارا با نتیجه 15 بر صفر بر تیم انزلی غلبه کردند و در مرحله نهایی، تیم شهرداری آستارا با نتیجه 10 بر پنج تیم تالش را مغلوب کرد و قهرمان مسابقات شد.
وی با بیان اینکه تیم های تالش و انزلی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند، اضافه کرد: در پایان مسابقات بعد از اهدای مدال ها و کاپ های قهرمانی از حسن حسینیان، عظیم آسانی و سیاوش غنایی به عنوان پیشکسوتان کشتی آستارا تجلیل شد.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات استانی و ملی در آستارا در دستور کار هیات کشتی این شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: 10 آذرماه جاری تیم پوریای ولی آستارا میزبان تیم منتخب رشت خواهد بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در آن فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.