به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم بسکتبال پیشکسوتان رشت در این دیدار از هفته دوم این رقابتها دوشنبه شب به میزبانی بندرانزلی با نتیجه 46 بر 30 لاهیجان را شکست داد.
تیم بسکتبال پیشکسوتان رشت که در هفته اول این مسابقات نیز برابر تیم فولاد گیلان به برتری رسیده بود ، در این بازی نیز قدرتمند ظاهر شد و با 16 امتیاز اختلاف حریفش را شکست داد.
همچنین در دومین بازی برگزار شده از هفته دوم این رقابتها ، تیمهای بسکتبال پیشکسوتان بندرانزلی و فولاد گیلان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال پیشکسوتان بندرانزلی با نتیجه 39 بر 34 برابر حریفش به برتری رسید.
تیم بسکتبال پیشکسوتان ملوان بندرانزلی نیز که در هفته اول این رقابتها برابر لاهیبجان به برتری دست یافته بود ، در این بازی فولاد گیلان را شکست داد تا علاوه بر دومین پیروزی متوالی ، به همراه تیم رشت در صدر جدول این رقابتها قرار گیرد.
در رقابتهای بسکتبال قهرمانی پیشکسوتان استان گیلان ، تیمهای رشت ، فولاد گیلان ، لاهیجان و بندرانزلی به صورت دوره ای و غیر متمرکز با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان حدود سه هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.