به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا ، در این مرحله هر تیم سه مسابقه برگزار کرد که در نهایت ، تیم بسکتبال بانوان سپنتا تهران با کسب سه پیروزی همانند دور رفت در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت.
همچنین تیم بسکتبال بانوان سفیر آفتاب پارس در مکان دوم قرار دارد و تیم بسکتبال بانوان نفت مسجید سلیمان نیز در رتبه سوم قرار دارد.
در بازی های برگزار شده از روز پایانی این رقابت ها ، ابتدا تیم بسکتبال بانوان سپنتا تهران با نتیجه 60 بر 56 برابر رهپویان بندرعباس به برتری رسید و تیم بسکتبال بانوان هیات گیلان موفق شد با نتیجه 59 بر 55 تیم سفیر آفتاب پارس را شکست دهد.
در دور برگشت رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور ، تیم های هیات گیلان ، سپنتا تهران ، نفت مسجد سلیمان ، رهپویان بندرعباس و سفیر آفتاب پارس به صورت متمرکز با هم به رقابت پرداختند.
دور برگشت از رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت برگزار شد.
رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان بزرگسال کشور با حضور 10 تیم در 2 گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار می شود.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.