محسن خاکزاد رئیس هیات والیبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمد فلاح والیبالیست گیلانی به همراه تیم ملی والیبال دانشجویان ایران موفق شد در مسابقات جهانی دانشجویان ، در صدر قرار گیرد .
وی گفت: این والیبالیست شایسته گیلانی در این رقابت‌ها به ‌عنوان یکی از 6 بازیکن ترکیب اصلی ایران در اکثر دیدارها حضور داشت و با بازی ‌های درخشانش ، سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی دانشجویان ایران در یونیورسیاد جهانی داشت.
وی افزود: فلاح در دیدار نیمه نهایی با دفاع ‌های به ‌موقع روی تور و همچنین کسب هشت امتیاز ، یکی از ارکان موفقیت ایران در صعود به فینال این دوره از رقابت ها بود.
رئیس هیات والیبال استان گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در دیدار نهایی موفق شد در یک بازی حساس با نتیجه سه بر 2 تیم قدرتمند روسیه را شکست دهد و برای اولین بار موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های دانشجویان جهان شود.
خاکزاد اضافه کرد: محمد فلاح والیبالیست شایسته گیلانی به همراه تیم ملی برای رسیدن به فینال این دوره از رقابت ها ، برابر تیم‌ های قبرس، امارات، آرژانتین، سوئیس ، کانادا ، جمهوری چک و اوکراین به برتری رسیدند.
در رقابت های والیبال قهرمانی دانشجویان جهان ، زبده ترین تیم های این رشته ورزشی از کشورهای جهان در چین تایپه با هم به رقابت پرداختند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.